Get Adobe Flash player

Навігація

Пошук

Форма входу

Qr-код

«Імплементація Закону України «Про Освіту», обговорення системи забезпечення якості освіти в умовах децентралізації».

15 листопада 2017 року в гімназії №48 відбулось засідання координаційної ради за темою «Імплементація Закону України  «Про Освіту», обговорення системи забезпечення якості освіти в умовах децентралізації». 

Детальніше: «Імплементація Закону України  «Про Освіту», обговорення системи забезпечення якості освіти в...

«Оцінка якості загальної середньої освіти як змістовно-процесуальна цілісність: сучасні процедури оцінювання, використання результатів»

В рамках проведення ІІ міжнародної науково-практичної школи «Якість і економіка освіти» 06 листопада  2017 року на базі гімназії №48 був проведений методичний семінар за темою: «Оцінка якості загальної середньої освіти як змістовно-процесуальна цілісність: сучасні процедури оцінювання, використання результатів» за участю провідного наукового співробітника відділу економіки й управління загальною середньою освітою Інституту педагогіки НАПН України, президента Асоціації керівників шкіл України – Онаць О. М., делегації республіки Білорусь на чолі з начальником управління перспективного планування  та освітній стратегій Національного інституту освіти – Суляйманау В.З. Директор гімназії №48 Народний учитель України, кандидат педагогічних наук – Босенко М.І. гостинно приймала членів делегації та ділилась секретами майстерності створення успішного, сучасного  та конкурентоздатного навчального закладу. 

Детальніше: «Оцінка якості загальної середньої освіти як змістовно-процесуальна цілісність: сучасні процедури...

«Рівень володіння вчителем педагогічними компетентностями – один з основних елементів якості надання освітніх послуг навчальним закладом»

20 березня 2017  року в актовій залі гімназії  №48 відбулося засідання педагогічної  ради за темою : «Рівень володіння вчителем педагогічними компетентностями – один з основних елементів якості надання освітніх послуг навчальним закладом», на якому розглянуто питання ключових компетентностей , якими повинні володіти сучасні вчителі; формування продуктивних компетентностей учнів, щоб бути конкурентноздатними у сьогоднішньому швидкоплинному світі; підвищення мотивації учнів до навчання; запровадження змін, викликаних проектом Концепції Нової Української школи,2016.

Детальніше: «Рівень володіння вчителем педагогічними компетентностями – один з основних елементів якості...

«Формування ключових компетентностей у молодших школярів шляхом впровадження проекту «Україно, ти – наша гордість, ми – твоя надія».

20 лютого 2017 року в гімназії №48 відбулась педагогічна рада за темою :
«Формування ключових компетентностей у молодших школярів шляхом впровадження проекту  «Україно, ти – наша гордість, ми – твоя надія».

 

Детальніше: «Формування ключових компетентностей у молодших школярів шляхом впровадження проекту  «Україно,...

«Соціально- активна діяльність класного керівника. Роль особистості класного керівника у формуванні комплексу навичок соціальної компетентності як базису життєдіяльності людини»

19 грудня 2016 року в гімназії№48 пройшла педагогічна рада гімназії за темою: «Соціально- активна діяльність класного керівника. Роль особистості класного керівника у формуванні комплексу навичок соціальної компетентності як базису життєдіяльності людини». Педагоги гімназії   обговорювали концептуальні засади реформування середньої школи-Концепцію «Нова українська школа». Своїми унікальними «наробками», секретами майстерності поділились досвідчені колеги - класні керівники: Крамар І.Б, Саранчук Л.М., Зубенко О.О; практичні психологи Заневська Д.Ю. та Білоноженко М.С. продемонстрували загальні результати психологічного дослідження комунікативно-соціальної компетентності учнів 9-х класів та методичні поради для вчителів  щодо індивідуальної роботи з учнями гімназії; педагог-організатор Давидов А.П. продемонстрував результати опитування «Діагностика  лідерських здібностей» та рекомендації для подальшої роботи педагогам гімназії.

Детальніше:  «Соціально- активна діяльність класного керівника. Роль особистості класного керівника у...