«Можливості хмарних сервісів GOOGLE та використання їх у освітньому процесі»
25 квітня 2018 року відбувся семінар «Можливості хмарних сервісів GOOGLE та використання їх у освітньому процесі»
Філіжанка кави у директора
23 та 24 квітня 2018 року в гімназії відбулися традиційні зустрічі за філіжанкою кави администрації, батьківського комітету, голів батьківських рад класів у кабінеті директора. Дружньо батьківською родиною обговорювали нагальні питання перспективного розвитку гімназії, підготовки приміщення гімназії до нового навчального року і просто спілкувалися по-сімейному.
Розширена нарада педагогічного колективу та працівників.
03 квітня 2018 року в гімназії №48 відбулась розширена нарада педагогічного колективу та працівників.
Питання, які обговорювались на нараді:
1.Щодо проведення державної підсумкової атестації у закладах загальної середньої освіти в 2017-2018 навчальному році.
2. Про нове Положення про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти /№100/31552 від 23.01.2018 р./
Безпека дитини в гімназії!
3. Про недопущення політичної діяльності та політичної агітації в загальноосвітніх навчальних закладах .
4. Щодо медичних довідок для відвідування закладів освіти.
З усіма питаннями, які обговорювались на нараді, класні керівники познайомлять батьків учнів гімназії.
Підсумкове засідання атестаційної комісії в гімназії №48
16 березня 2018 року в гімназії №48 відбулось підсумкове засідання атестаційної комісії.
«Комунікативні здібності вчителя як елемент педагогічних компетенцій, інноваційних методів формування освітнього процесу»
12 березня 2017 року в гімназії №48 відбулось засідання педагогічної ради за темою «Комунікативні здібності вчителя як елемент педагогічних компетенцій, інноваційних методів формування освітнього процесу»
Обговорювалися питання:
• Комунікації всередині колективу при вирішенні стратегічних планів навчального закладу. ( Естетична кафедра - Психологічна служба)
• Комунікативні компетенції вчителя початкової школи як інструмент соціальної адаптації дитини та формування у неї внутрішньої мотивації подальшої освітньої діяльності. (Початкова школа)
• Співпраця вчителя та учня як рівноправних суб’єктів освітнього процесу через використання веб-сайтів, освітніх Інтернет платформ, перевернутого навчання, STEM проектів. (Природничо-математична кафедра)
• Керування науково-дослідницькою роботою – формування навичок вирішення проблем, які виникають під час реалізації навчальних задач. (Гуманітарна кафедра)
• Вчитель як рушій формування колобараційних навичок учнів при застосуванні проектних технологій навчання. (Іноземна кафедра)