Соціально-психологічна служба
ШАНОВНІ БАТЬКИ!
У нашій гімназії для Вас та наших гімназистів працює
СОЦІАЛЬНО – ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА:
Практичний психолог – Заневська Діана Юріївна
графік роботи з 8.30 до 16.30 щоденно
Практичний психолог – Білоноженко Марія Сергіївна
графік роботи з 9.00 до 17.00 щоденно
Соціальний педагог - Лашкова Анна Сергіївна
графік роботи з 9.00 до 17.00
Соціально - психологічною службою проводяться:
-
Індивідуальні консультації для батьків, педагогів, гімназистів;
-
Психодіагностика;
-
Групова психокорекційна робота з учнями 1-4 класів (розвиток основних психічних процесів: мислення, увага, пам’ять тощо);
-
Профорієнтація учнів старших класів;
-
Уроки «Культура життєвого самовизначення» (для учнів 5, 6 та 8 кл.);
-
Гурток за програмою «Культура життєвого самовизначення» (для учнів 1– 4 кл.);
-
Проведення соціально - просвітницьких та психологічних тренінгів для батьків та гімназистів.
Індивідуальні консультації проводяться у каб. № 41, 4-й поверх.
ГРАФІК ПРОВЕДЕННЯ КОНСУЛЬТАЦІЙ
СОЦІАЛЬНО – ПСИХОЛОГІЧНОЮ СЛУЖБОЮ
Прізвищеконсультанта |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
П’ятниця |
Примітки |
Білоноженко Марія Сергіївна |
12.00 – 16.00 |
10.00 – 14.00 |
|
11.00 – 13.00 |
практичний психолог |
Заневська Діана Юріївна |
9.30 – 13.30 |
|
9.30 – 13.30 |
9.30 – 11.30 |
практичний психолог |
Лашкова Анна Сергіївна |
|
13.00 -17.00 |
13.00 –17.00 |
13.30 – 15.30 |
соціальний педагог |
Примітка:
Через класного керівника батьки можуть повідомити про зручний для них день та час консультації.
Тематика звернень до психолога:
-
Непорозуміння у спілкуванні з власними дітьми;
-
Психофізіологічні особливості віку;
-
Труднощі у навчанні;
-
Взаємини між дітьми у класному колективі;
-
Стосунки з учителем;
-
Вибір майбутньої професії;
-
Проблеми підліткового віку;
-
Адаптація дитини до умов нового навчального середовища;
-
Допомога у розв’язанні особистісних проблем тощо.
Тематика звернень до соціального педагога:
- Захист прав та лобіювання інтересів дітей в різних організаціях;
-
Супровід малозабезпечених та багатодітних сімей;
-
Інформування про районні та міські організації (служби, фонди) по роботі з дітьми;
-
Негативні звички;
-
Підтримка обдарованих дітей тощо.